Retourzendingen en omruilingen
RMA - Retourzendingen en omruilingen.
De procedure hoe dit het makkelijkst verloopt wordt hier onder aangegeven en het is geraadzaam dat u, als klant, deze weg volgt om een probleem te melden.
Binnen de kantooruren krijgt u van ons een antwoord of uw verzoek wordt aanvaard of eventueel niet.
De verschillende mogelijkheden voor het aanmelden van een gebrek:
Annuleren
Het annuleren van een bestelling is mogelijk tot 1 dag na de datum van plaatsing van het order.
Niet tevreden, geld terug, is bij ons geen loze belofte. Echter alvorens we zo ver zijn gaan we steeds voor een snellere of beteren oplossing.
Retourneren/Afkoelperiode
Bij een consumentenkoop heeft u een afkoelingsperiode van 14 werkdagen om zonder opgave van redenen het product te retourneren ingaande op de dag van de levering (uitzonderlijk hierbij zijn speciaal voor u gepersonaliseerde producten).
Uw retour dient u aan te melden via de webshop in uw account of neem contact met ons op.
Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden en na aanmelding bij deze shop (praktisch, zie algemene voorwaarden). Na aanmelding van uw retour krijgt u van ons een bericht over de juiste retour procedure.
Wij zullen de gehele aankoopsom, indien reeds betaald, terugstorten, bij retourneren zullen er geen kosten voor de terugzending worden aangerekend.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan
Tomson - Kwatrechtsteenweg 111 - 9230 Wetteren - +32 (0)9 363 09 01 - shop@kantoorbestellen.be via een ondubbelzinnige verklaring per e-mail kenbaar te worden gemaakt. U dient hierbij uw bestel- of factuurnummer en ook het rekeningnummer (IBAN en BIC/Swift nummer) te vermelden.
LET OP : het rekeningnummer dat u opgeeft voor terugbetaling dient hetzelfde te zijn dan het rekeningnummer waarmee u de betaling heeft gedaan, eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 30 dagen aan u terugbetaald.